• Poštovní schránka je mimo provoz
    • Přepínání kanálů je přez půl roku mimo provoz
    • Po nějakém chytrém upgradu nelze při obchodování s lidmi elíkovat ,otvírat bedny a číst knížky.
  • marna snaha se tady neceho dozadovat, GMka tak nejak uz vubec nefunguji....prijde mi ze tady funguje jen cenzor na forku,jinak bohuzel je vsem ta hra u pr....,jak GF tak i GM.

Offtopic /Fufhiny

Edited once, last by Fufhiny ().

• Jak dlouho jede metin?Všechny hry jsou jen pro vydělání toho kdo je provozuje většina z nich jede tak 50/50 prachy/hra.Metin už je v takové sračce,že jede 100% na peníze takže se divit nemůžeš spíš se divím,že ještě neskončil a pořád se najdou lidi co do toho cpou prachy.O tom že tady na fórum nic nevyřešíš už se ví dlouho :D Jestli chceš radu zapoměň,že nějake cz fórum je a sleduj třeba německé.Zde na fórum najdeš jen akce/eventy s tím,že ti tohle oznámení dají třeba 2 hodiny před ukončením akce.Myslím,že zrovna teď při dm kuponech se tak znova stalo,byli v is od noci do noci a zde na fórum se to ukázalo kolem 8h večer :D Směšné.O gm ani nemluvím ty si akorát tak mohou brát kody na dm za svoji práci,kterou dle nich dělaj zadarmo :) A nic jiného neřešit protože na hackery,kterých je metin plný jsou krátký,i když hackery taky neřeší,protože kdyby se aspoň o to trochu zajímali věděli by,že 90% hackerů jsou pořád na jednom místě,ale oni tu práci s hledáním nechaji na hráči a až když je někdo nahlásí tak se tam jdou podívat.Nechápu k čemu tu vlastně jsou asi na okrasu a pocitu,že aspoň ve hře jsou něco víc :)

• Metin ještě nějakou dlouhou dobu vydrží, sice ne na naší scéně, která upadne zhruba do 1 roku, ale stále bude. Minimálně ještě dalších 10 let obecně. Nás sloučej s někým typu: UK, Polsko, ... To v jakých sračkách je Metin se už nezmění. Buď překopat celý jádro, ve smyslu i grafiky, k čemu možná dojde, ale až po úplným úpadku a ještě by se toho musela ujmout jiná firma. GF to doklepe. Druhá možnost je, že by pozměnili celej stav hry co se týče cen předmětů ve hře, směšných částech za kování a dalších věcí. V tomhle směru ekonomika padne. To že přidají nový brnka + mapy nic neznamená, protože hráči je ani dělat nepotřebují. Zaměřují se na špatné jádro hry. Toto je celý problém stavu. Divu, že jim to nedochází, ale já budu rád, když to tu padne a spojí se to.

• Nevim jestli to vite ale gf uz vic jsk tyden aktivne bojuje proti privatum. Strikuje youtuberum videa, nekteri uz prisli o kanaly a vcera byl uplne zrusen nejznamejsi a nejhranejsi privat co jel nekolik let. Na tureckym foru bylo nejaky vyjadreni ktery google prelozil jako ze gf ted bude tvrde trestat vsechny kdo porusi zakon o ochrane autorskych prav a chysta se nekolik soudnich sporu s provozovatelema privatu, takze ano gf uz tece totalne do bot a rusi privaty kde bylo denne 30k lidi. Takze se nebojte ze by gf nic nedelalo, ale toto meli zacit delat pred 10lety.

Ok, změněna signatura, protože to hafo let nikomu nevadí a nová podržtaška s tím má problém :-S:thumbsup:

• Jak se ten zrušený privát jmenoval ?

Ano něco dělají ale jen pro sebe na své oddané hráče kašlou.

Sedmý bonus střepy a točky pouze v is kolečku.
    Nový geary opět proco největší zisky daly na +15 aby lidi utratily co nejvíc za příručky.

Zpíš než že by jim teklo do bot tak chtěj mnohem více ,když procházím námko tak je v obchodech mnoho is věcí.

• No tak ten nejhranější, název privatu tu psát nemužu, ale třeba když ti řeknu, že je to podobný jako Rubín tak snad budeš vědět.
    Hráči mizí no, a chtějí je zpět aby si na nich mohli vydělávat

Tady si můžeš psát co chceš a nikdo to neřeší. :D Navíc pokud je zrušený tak to už není ani reklama. :D No snad z toho vzejde něco dobrého a GF si začnou hlídat svou ochrannou známku kterou zneužívají a kradou různí podvodníčci.

• Kéž by takový hon na čarodějnice byl i v samotné oficiální hře na hackery a potažmo chyby :pinch:

Kéžby, u skladu v modré má nějaký fishboter margo shopy už od nového systému rybaření, normálnímu hráči odhalení že je to hacker zabere zhruba minutu a GM nejsou schopní tyhle lidi zabanovat :)